فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب در بازدید از ایستگاه مرزی بیله سوار:

۱۰۰ ها کیلومتر آن طرف مرزها رصد می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۸۰۴۹
۱۰۰ ها کیلومتر آن طرف مرزها رصد می‌شود
امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در جمع کارکنان ایستگاه مرزی رادار بیله سوار گفت: امروز مرزهای کشور توسط سامانه ها و تجهیزات پیشرفته بومی تا 100 ها کیلومترآن طرف مرز ها رصد می شود و در این بین مرزبانان به خصوص چشمان بیدار ملت ایران یعنی پدافند قهرمان نقش مهم و تاثیرگذار در تولید امنیت پایدار و توسعه اقتصادی کشور دارند.

به گزارش برنا، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب باحضور در ایستگاه مرزی رادار بیله سوار گرمی، از قسمت های مختلف این ایستگاه  بلزدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گرامیداشت یادوخاطره تمامی شهیدان به ویژه شهدای مرزبان، گفت: مرزبانان بامقاومت در برابر تمامی سختی ها و دشواری های  نوار مرزی توانسته اند خدمات ارزنده ومهمی را برای کشور انجام بدهند و در مسیر خدمت به میهن اسلامی الگویی از صبر و استقامت باشند.

وی افزود: خوشبختانه مرز های شمال غرب کشور جزو امن ترین مرز های کشور محسوب می شود که این امنیت و آرامش خاطر را مدیون و مرهون رشادت های مرزبانان عزیز هستیم.

سرتیپ دوم عظیمی با بیان اینکه مرزهای کشور به صورت شبانه روز و بی وقفه توسط مرزبانان کشور حراست و نگهبانی می شود، گفت: امروز مرزهای کشور توسط سامانه ها و تجهیزات پیشرفته بومی تا 100 ها کیلومترآن طرف مرز ها رصد می شود و در این بین مرزبانان  به خصوص چشمان بیدار ملت ایران یعنی پدافند قهرمان نقش مهم و تاثیرگذار در تولید امنیت پایدار و توسعه اقتصادی کشور دارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب در پایان با تاکید بر اینکه امنیت بزرگترین سرمایه هر کشور است، تصریح کرد: امروز که همه اقشار جامعه درگیر ویروس کرونا و مهار آن هستند، مرزبانان غیور کشورمان در صفرترین  نقطه مرزی و بدترین شرایط آب و هوایی محکم و استوار ایستاده اند تا امنیت، آسایش وآرامش را برای مردم فراهم کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز