تا ۱۰ روز آینده صورت می‌گیرد؛

واریز یارانه بنزین به حساب مردم + جدول واریزی

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۰:۱۶
کد خبر: ۹۲۴۹۶۲
واریز یارانه بنزین به حساب مردم + جدول واریزی
درآمد سهمیه بندی بنزین برای ماه نخست تا یک هفته یا 10 روز آینده به خانوار‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بنابر اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، از ساعت صفر روز 24 ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد و بر اساس سهمیه بندی جدید، قیمت بنزین سهمیه‌ای 1500 تومان و بنزین آزاد 3000 تومان و بنزین سوپر 3500 تومان شد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در این اطلاعیه نوشت: براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه ، از ساعت صفر روز 24 ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز به ترتیب بیان شده در این اطلاعیه انجام می شود.

حل قرار شده دولت درآمد حاصل از این سهمیه بندی را به حساب 18 میلیون خانوار که حدود 60 میلیون نفر می‌شوند واریز کند که طی یک جدول اعلام شد.

بیژن زنگنه وزیر نفت و همچنین محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کردند درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین برای ماه نخست تا یک هفته یا 10 روز آینده به خانوار‌ها پیش از درآمد حاصل از گران شدن قیمت بنزین برای ماه نخست پول تأمین شده است و به حساب مردم واریز می‌شود.

بر این اساس 60 میلیون نفر از مردم از این ماه علاوه بر 45500 تومان یارانه درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین را نیز دریافت می کنند که مجموع دریافتی آنها به شرح زیر می شود:

خانواده یک نفره 100500 تومان

خانواده دو نفره 194000 تومان

خانواده سه نفره 274500 تومان

خانواده چهارنفره 354000 تومان

خانواده پنج نفره 432500 تومان

جدول زیر نیز این مبالغ بدون 45500 یارانه است.

سهمیه بندی بنزین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز