نماینده دوره پنجم و ششم مجلس:

علت رد صلاحیتم یک‌سری مسائل سیاسی بود/ مجلس یازدهم را استثنایی‌ترین مجلس بعد از انقلاب می‌دانم/ ما نه تنها مشکلی برای نظام نیستیم بلکه فرصت هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۵۰:۰۹
کد خبر: ۹۳۶۹۱۲
علت رد صلاحیتم یک‌سری مسائل سیاسی بود/ مجلس یازدهم را استثنایی‌ترین مجلس بعد از انقلاب می‌دانم/ ما نه تنها مشکلی برای نظام نیستیم بلکه فرصت هستیم
نماینده دوره پنجم و ششم مجلس می‌گوید: علت رد صلاحیتم یک سری مسائل سیاسی بود یعنی به دلیل بند 1 ماده 28 رد صلاحیت شدم.

«غلامرضا عبدالوند»، نماینده ازنا و دورود در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره‌ اهمیت مجلس یازدهم و مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: مجلس یازدهم را استثنایی‌ترین مجلس بعد از انقلاب می‌دانم چون واقعا همه دشمنان چشم‌شان به مجلس یازدهم است و دارند تلاش می‌کنند برای اینکه سطح مشترک را کاهش بدهند. از طرفی هم می‌خواهند افرادی بیایند که معلوم‌الحال و تابع یک‌سری مسائلی هستند که نظام متضرر شود.

این نماینده ادوار مجلس درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو توضیح داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری، از همه اقشار، حتی طوایف، ایلات، علائق سیاسی، احزاب و گروه‌ها دعوت شده است تا در انتخابات مشارکت کنند. اگر ما عرصه را خالی بگذاریم وضعیتمان بهتر از این نخواهد بود و معلوم نیست سرنوشت کشور به دست چه کسانی خواهد افتاد.

او درباره علت رد صلاحیتش در دوره‌های پیش گفت: در دوره پنجم و ششم نماینده مجلس بودم. یکی، دو دوره هم رد صلاحیت شدم. علت رد صلاحیتم یک‌سری مسائل سیاسی بود یعنی به دلیل بند 1 ماده 28 رد صلاحیت شدم.

عبدالوند افزود: من نماینده دوره ششم بودم و یک‌سری مشکلات آن زمان وجود داشت البته ما مشکلی با نظام نداشتیم و الحمدالله ما نه تنها مشکلی برای نظام نیستیم بلکه یک فرصت هم هستیم برای اینکه بتوانیم شور و شوق و هیجان و امید و انتظار مردم را برآورده کنیم.

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه ما نمی‌گوئیم مجلس سر ستیز با دولت داشته باشد بلکه باید تعامل داشته باشند، اظهار کرد: مجلس یعنی همه آحاد مردم، و به همین دلیل باید با دولت تعامل داشته باشد اما وام دار دولت نباشد. در اغتشاشات اخیر هرجا مسئولین رفتند مستقیم با مردم حرف زدند مشکل برطرف شد، هرجا خواستند یک مقداری خودشان را کنار بگیرند مشکل بیشتر شد.

او درباره کار حزبی در فضای سیاسی ایران، گفت: اگر بگوییم اعتقادی به کار حزبی و گروه‌های سیاسی نداریم دنیا به ما خرده خواهد گرفت چراکه دنیا رو به سوی تحزب دارد اما در کشور ما احزاب و تشکلات سیاسی جوری عمل کردند که نتوانستند، خواسته قاطبه ملت را کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز