سفیر ایران در نیجریه:

ملت ایران از هر تهدیدی فرصت می‌سازد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۳۹:۰۵
کد خبر: ۹۶۳۸۱۶
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران، مراسمی در این ارتباط در محل سفارت کشورمان در نیجریه برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در این مراسم که تعدادی از  سفرا و دیپلمات های مقیم، ایرانیان مقیم و شخصیت های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند، مرتضی رحیمی سفیر جمهوری اسلامی در نیجریه  با تشکر از حضور سفرا و دیپلمات‌ها، ایرانیان مقیم و سایر شخصیت ها یادآور شد که اسلام آیین صلح، دوستی و امنیت است و ایران اسلامی با یک سابقه تاریخی چند هزار ساله با شعار استقلال، آزادی و پیشرفت و استقرار جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) پرچمدار صلح و دوستی است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های کشورمان و پایداری و استقامت مردم به رهبری آیت الله خامنه ای در برابر تروریسم اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی  دشمنان تأکید کرد:  که ملت ایران از هر تهدیدی فرصت می سازد.

سفیر کشورمان در ادامه  افزود: آنان که با اقدام تروریستی خود سردار سلیمانی و یارانش را به شهادت رساندند، بدانند که پرچم مبارزه با تروریسم در دست یاران او و شهید ابومهدی المهندس در اهتزاز خواهد ماند و جایی برای اقدامات تروریستی آنها در منطقه نخواهد بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان به طرح صلح  هرمز و موافقت کشورهای منطقه با پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین حسن  روحانی رئیس جمهور در مورد این طرح  اشاره کرد.

رحیمی همچنین  به روابط جمهوری اسلامی ایران و نیجریه  اشاره کرد  و  با یادآوری دیدار چندی پیش  معاون اقتصادی رئیس جمهور کشورمان با «بوهاری» رئیس جمهور نیجریه، روابط دو کشور را رو به جلو توصیف کرد و از برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور  در آینده نزدیک خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز