عضو جامعه روحانیت مبارز:

پیام بعثت در سال ۱۳۹۹، همیاری و تعاون است

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۸۰۱۹۰
پیام بعثت در سال ۱۳۹۹، همیاری و تعاون است
سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس در یادداشتی نوشت: پیام بعثت در سال 1399, همیاری و تعاون است در پارسایی و خدمت رسانی " وتعاونوا علی البر و التقوی" و بدین گونه سربلند و عزت مند شویم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در یادداشتی به مناسبت عید مبعث و بیست و هفتم رجب برای برنا نوشت:  

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب است که منشور خواندن بنام خدا، خدای خالق انسانها, خدای تکریم و کرامت, خدای تعلیم نوشتن, خدای دانش و آموزش, را به بشر هدیه نمود.

عوامل سعادت انسان به عنوان اشرف مخلوقات در این چند نکته است: انسان لحظه ای نباید بیکار باشد و پرت وقت داشته باشد یا بخواند و یا بنویسد و یا بیاموزد و به کرامت روی آورد و خدای خود را تکریم نماید و در اندیشه خداخواهی و خدمات رسانی به خلق باشد که فرمود "خصلتان لیس فوقهما شی الایمان بالله و النفع لعبادالله" .

ایران انقلابی و مردمی، با ویروس منحوس کرونا روبرو شده است که باید با این بلیه و مصیبت بجنگد. با مراقبت از خود و خانواده و جامعه خود و یاری رساندن به مبتلایان این ویروس منحوس, تا آنها را نجات دهد که قرآن می فرماید " و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا", نجات فرد معادل نجات عموم مردم است. 

توجه داریم که کرونا ممکن است مربوط به جسم باشد و گاهی ممکن است روح و اخلاق و رفتار و گفتار فرد را بگیرد که متاسفانه ناهنجاری و قانون گریزی و قانون ستیزی و خودستیزی داشته باشیم.

پیام بعثت در سال 1399, همیاری و تعاون است در پارسایی و خدمت رسانی " وتعاونوا علی البر و التقوی" و بدین گونه سربلند و عزت مند شویم.

سید رضا اکرمی 

1399/1/3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز