معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفا در سقز به بیماران کرونایی اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۴:۴۷
کد خبر: ۹۸۰۹۰۶
بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفا در سقز به بیماران کرونایی اختصاص یافت
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اختصاص بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفا در شهرستان سقز استان کردستان به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هم اکنون بیمارستان شفا در حال تجهیز است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه از پایان رایزنی ها برای تخصیص بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفادر شهرستان سقز در استان کردستان به بیماران کرونایی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازى گفت: با تخصیص بیمارستان ٢٣٥ تختخوابى شفا در استان کردستان به درمان بیماران کرونایى موافقت شده و هم اکنون این بیمارستان در حال تجهیز براى این منظور است.

مدیرعامل سازمان مجرى ساختمان ها و تاسیسات عمومى و دولتى یادآور شد: بیمارستان ٢٣٥ تختخوابى شفا در سقز از جمله بیمارستان هایى بوده که توسط سازمان مجرى احداث و در روزهاى پایانى سال ٩٨ افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در روزهای پایانی سال گذشته نیز اعلام کرده بود که بیمارستان  ۲۳۲ تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است.

بیمارستان های تالش در گیلان، بروجن در چهارمحال و بختیاری و بهشهر در مازندران از جمله بیمارستان هایی هستند که در سال‌ گذشته مراحل تکمیل خود را به پایان رساندند و به وزارت بهداشت جهت بهره برداری تحویل شدند.

گفتنی است، معاون وزیر راه و شهرسازی چندی پیش از تکمیل ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت در سال ۹۸ توسط سازمان مجری خبر داده بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز