دستگیری عامل شرارت‌های سریالی در سوران / کشف نارنجک و سلاح از مخفیگاه شرور

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۸۶۳۵
دستگیری عامل شرارت‌های سریالی در سوران / کشف نارنجک و سلاح از مخفیگاه شرور
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان سیب و سوران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت:در پی گزارش های مردمی مبنی بر شرارت سریالی فردی مسلح در شهرستان سیب و سوران و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح، حمل سلاح گرم، زورگیری، راه اندازی نزاع های دسته جمعی و عربده کشی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد این شرور در سطح شهرستان بدست آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران، با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و شب گذشته تیم های عملیات ویژه پلیس سیب و سوران طی هماهنگی قضائی با حضور در محل در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار قنبری گفت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور یک عدد نارنجک جنگی به همراه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی دیگر به دست آمد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110، موضوع را به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز