کلنگ ۶ مدرسه خیری در میرجاوه به زمین زده شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۷۰۵۶
کلنگ ۶ مدرسه خیری در میرجاوه به زمین زده شد
عملیات ساخت ۶ مدرسه خیری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهرستان مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه این  مراسم اظهارداشت: خیران مدرسه ساز با سرمایه‌گذاری ۹۵۰ میلیارد ریالی رتبه این استان را در جذب خیران به سوم کشوری ارتقا دادند.

رضا سرحدی‌نیا گفت: میزان مشارکت خیران در سال ۹۰ برای ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان ۲۶ میلیارد ریال تعهد بوده که رتبه ۲۸ کشور را داشتیم که هم‌اینک این عدد به ۹۵۰ میلیارد ریال و رتبه سوم کشوری رسیده است.

وی با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته اتفاق خوب دیگری که در استان رقم خورده این بود که تمامی مدارس نیمه تمام دولتی  تعیین تکلیف و به جز تعداد محدودی که در مرحله مناقصه بوده و بقیه فعال، تکمیل و یا در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته اتفاق بسیار خوبی در حوزه استاندارد سازی سیستم‌های گرمایش و سرمایش مدارس رخ داده و آن رشد بی‌سابقه اعتبارات این طرح بوده است.

سرحدی نیا ادامه داد: طرح استاندارد سازی سیستم‌های گرمایش و سرمایش مدارس سیستان و بلوچستان از سال ۹۲ آغاز و تا پایان سال ۹۷ تعداد سه هزار و ۱۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد.

وی ادامه داد: پارسال سه هزار و ۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان استاندارد سازی شد که ۹۰۰ کلاس آن به بهره‌برداری رسیده و بقیه با پیشرفت فیزیکی متوسط بالای ۷۰ درصد در دست اجرا هستند.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: پارسال در حوزه استاندارد سازی سیستم گرمایش مدارس این استان معادل ۶ سال گذشته کار انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز