بانوی سیستانی منزل خود را وقف امور عام‌المنفعه کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۹۶۲۶
بانوی سیستانی منزل خود را وقف امور عام‌المنفعه کرد
مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: یک بانوی سیستانی منزل مسکونی خود به ارزش ۵۳۲ میلیون تومان را برای امور عام‌المنفعه و قرآنی وقف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم  اظهار داشت:  واقف خیراندیش یک باب آپارتمان به مساحت ۷۶ مترمربع را در شهر زابل به عنوان وقف امور عام المنفعه ثبت کرد.

وی با قدردانی از همت این خیر از مردم خواست در وقف بخشی از اموال و دارایی خود ضمن مشاوره با کارشناسان ذی ربط بیشتر به نیازهای روز جامعه از جمله بهداشت و سلامت، تامین هزینه ازدواج افراد نیازمند، ساخت مدرسه و مراکز بهداشتی و درمانی توجه کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: با ثبت این وقف جدید تعداد موقوفات سال ۹۹ در استان به افزون بر ۶۴ مورد افزایش یافت.

وی افزود: موقوفه‌های یادشده شامل زمین مسکونی و کشاورزی، منزل و واحد تجاری بوده که با توجه به نیات واقفان برای انجام امور قرآنی، فرهنگی و سایر موارد وقف شده است.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور و تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری از مشاغل براثر شیوع کرونا ضروری است مردم سیستان و بلوچستان وقف‌های عام المنفعه داشته باشند تا از عواید وقف‌ها برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر بهره گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز