تشکیل جلسه ستاد بحران کرونا سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۹۸۹۶۴
تشکیل جلسه ستاد بحران کرونا سیستان و بلوچستان
تاخیر مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی، شرایط درمان بیماران را در سیستان و بلوچستان سخت تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه ستاد استانی بحران کرونا که به منظور ایجاد ارائه راه حل ها و تدابیر کنترل موج جدید کرونا در زاهدان برگزار شد، گفت: هر فرد مشکوک به بیماری با بروز علائم، باید خیلی سریع به مراکز 16 ساعته تشخیص این بیماری مراجعه کند. 

دکتر هاشمی شهری افزود: متأسفانه در این استان از واکسیناسیون کرونا کمتر استقبال می‌شود که دراین شرایط لازم است شهروندان استان به واکسیناسیون به موقع خود توجه جدی داشته باشند. 

وی افزود: برای قطع زنجیره سرایت این بیماری خطرناک ، باید محدودیت ها تشدید شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد بیماران بستری بیشتر از تعداد تخت ها است که با ادغام دیگر بخش ها سعی کرده ایم این کمبود را جبران کنیم.  

وی همچنین با اشاره به این که تمام دستگاه های بیمارستانی به ولتاژ برق حساسیت نشان میدهد و دچار آسیب و از کارافتادگی می شود و مشکلات زیادی برای بیماران به وجود آورد، ازاداره برق استان خواست، همکاری های لازم را در این شرایط بحرانی با بیمارستان ها و مراکز درمانی داشته باشد. 

شهرکی، سرپرست مدیریت بحران سیستان و بلوچستان هم در این جلسه گفت: فعالیت صنوف محدود شده است وفقط گروه یک اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: برگزاری همه مجالس اعم ازعزا وعروسی و ورود و خروج در شهرهای قرمزممنوع است و برای ترددهای بین جاده ای وشهری جریمه یک میلیون تومانی اعمال می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز