دستگیری ۳ سوداگر مرگ با بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۶۶۲۷
دستگیری ۳ سوداگر مرگ با بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۸۰ کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح و حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، که قصد قاچاق و انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "ایرانشهر" به مناطق مرکزی کشور را داشتند شناسایی و با کمک پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان برای انهدام این باند وارد عمل شدند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودروی وانت نیسان و ۴ دستگاه پژو ۴۰۵ در یک محور فرعی، حوالی روستای "سرتختی" بمپور در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند روئیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس بدون توجه به اخطار‌های صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند و با تنگ دیدن عرصه بر خود، با آتش کشیدن خودروی نیسان حامل مواد به سمت ارتفاعات اطراف فرار کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، بیان داشت:، ۳ نفر از قاچاقچیان بهمراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۵۴ تیر جنگی دستگیر و در ادامه، دربازرسی از خودرو‌های توقیفی، مقدار یک تن و ۳۸۰ کیلو مواد افیونی، شامل یک تن سوخته تریاک و ۳۸۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز