۹ پروژه عمرانی ویژه هفته دولت در نیکشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۲۴:۱۷
کد خبر: ۸۸۸۹۶۵
۹ پروژه عمرانی ویژه هفته دولت در نیکشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد
۹ پروژه عمرانی در دهستان‌های مخت و چاهان بخش مرکزی شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال به مناسبت نخستین روز از هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرماندار نیکشهر ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه اصلاح باغات کشاورزی، فضای آموزشی، توسعه شبکه و رفع افت ولتاژ برق اجرا شده است.

ضیاء‌الحق هاشم‌زهی افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه دستاوردها و تببین فرآیند خدمت‌گزاری خادمان مردم در بدنه اجرایی کشور و گشودن افق‌های تازه پیشرفت و توسعه است.

وی بیان کرد:  همزمان با هفته دولت ۶۲  پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۵۲ میلیارد و۴۶۶  میلیون ریال در شهرستان نیکشهر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی  با وجود تنگناهای مالی با مشارکت و همراهی خوب مردم به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: خدمات نظام و عملکرد دولت باید از سوی دستگاه‌های اجرایی به نحو شایسته و با ایده و روش‌های نو در طول هفته دولت به اقشار مختلف مردم ارایه شود.

فرماندار نیکشهر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «روابط عمومی‌ها مردم را دلگرم کنند»  این حق مردم است که اقدامات نظام و دولت منتخب خود را بدانند و از عملکرد دستگاه‌های اجرایی آگاهی یابند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی، اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع از خدمات دولت و تشریح آن برای مردم است ولی باید سعی داشت خدمات دولت به شیوه خلاقانه از طریق رسانه‌ها بیان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز