استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد :

نگاه ویژه‌ و همیشگی دولت به استان

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۶:۳۷:۲۶
کد خبر: ۹۵۵۰۱۴
نگاه ویژه‌ و همیشگی دولت به استان
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دولت همواره به این استان نگاه ویژه‌ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد افزود: حضور مسوولان کشوری در مناطق سیلزده جنوب این استان و پیام رهبری معظم انقلاب در این رابطه موجب دلگرمی مردم و دل سردی دشمنان نظام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم آب زیاد آب در مناطق سیلزده تلفات جانی نداشتیم که این امر بسیار خوشحال کننده است.

موهبتی ادامه داد: امیدوار هستیم بودجه سیستان و بلوچستان به نسبت سال‌های گذشته ارتقا یابد و شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: دولت همواره به این استان نگاه ویژه‌ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم آب شدن برف در مناطق افغانستان و به تبع آن ورود آب به سیستان مشکل لایروبی انهار در این منطقه باید به قید فوریت مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی گفت: یک یادگار به یاد ماندنی از این دولت خواستاریم و آن هم حل مشکل آب آشامیدنی برخی مناطق سیستان و بلوچستان است که پیشنهاد اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو به این بخش را خواستاریم.

وی اظهار داشت: در حوزه شاخص راه‌ها سیستان و بلوچستان مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است به آن توجه ویژه‌ای شود و در بخش بزرگراهی این استان نیز پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورو شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر تخصیص ۱۰۰درصدی بودجه به این استان تعلق گیرد انقلابی بزرگی در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز