سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس:

سیره ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) باید الگو جوانان در ازدواج باشد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۴۱۴۹
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: سیره ازدواج حضرت امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در تمامی مراحل از جمله خواستگاری ، مهریه، تهیه مسکن باید الگو و نقشه راه ما در ازدواج باشد
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس ، عباس حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از موسسه مشاوره ازدواج بهارنکو با تبریک سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین (ع) گفت : عدم توانایی در شناساندن کامل این الگوها به جوانان زمینه ساز مشکلات امروز جوانان ما در حوزه ازدواج شده است.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان با برشمردن مشکلات امروز ازدواج بر لزوم برداشتن این موانع تاکید کرد و گفت : بهترین راه حل این مشکلات سپردن امور به مردم است.
وی با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین ازدواج استان افزود: مجمع خیرین بازوان توانمند ما در کمک به تسهیل ازدواج جوانان می باشد.
 در این بازدید عباس حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به همراه اشرف قریشی رئیس گروه فرهنگی و تربیتی معاونت جوانان از امکانات و ظرفیت موسسه مشاوره ازدواج بهارنکو دیدن و از تلاش های کارکنان این مجموعه در آموزش مهارت های زندگی و مشاوره به زوج‌های جوان تقدیر و تشکر کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز