یک کشته براثر واژگونی یک دستگاه کامیون میکسر حامل بتن

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۹۳۷۰
یک کشته براثر واژگونی یک دستگاه کامیون  میکسر حامل بتن
رییس سازمان آتش نشانی شیراز از واژگونی یک دستگاه کامیون میکسر حمل بتن و فوت راننده آن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس ،محمد هادی قانع با تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۴۱ روز گذشته حادثه واژگونی یک دستگاه میکسر بتن در مسیر کمربندی دراک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی  با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه  ۴ ،۵ و ۲۲ سازمان آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند، خاطر نشان کرد: یک دستگاه میکسر حامل بتن که حدود ۲۰ تن بتن حمل می کرد به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده در وضعیت بسیار بدی از مسیر خارج و واژگون شده بود.
رییس سازمان آتش نشانی تصریح کرد: اتاق خودرو بر اثر این حادثه کاملا متلاشی شده و راننده خودرو که فردی حدود ۵۰ ساله بود در وضعیت بسیار خطرناکی بین آهن پاره ها قرار گرفته بود.
قانع ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت بعد از ایمنی و کشیدن نوار هشدار در اطرف محل حادثه با برش دادن اتاقک کامیون راننده را از میان آهن پاره های خودرو خارج و به عوامل اورژانس حاضر تحویل دادند.
متاسفانه با بررسی های اولیه تیم اورژانس فوت راننده خودرو اعلام شد.
رییس سازمان آتش نشانی  شیراز افزود: با رسیدن جرثقیل، میکسر به حالت اولیه بازگردانده شد و رفت و آمد خودروها در این مسیر به حالت عادی بازگشت.
علت این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز