۲ ورزشکار فارسی مسافر پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۷۹۴۷
۲ ورزشکار فارسی مسافر پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند
2 ورزشکار فارسی در رشته های پرتاب وزنه و دو 100 متر سهمیه ورودی مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس فارس  ، مرحله نخست مسابقات رکوردگیری رشته دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران چهارشنبه 9 مهره ماه ؛با حضور ۴۲ ورزشکار از ۱۵ استان در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
در این مسابقات ۴ ورزشکار مرد از استان فارس شرکت داشتند که در پایان سید علی اصغر جوانمردی در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۶:۶۶ و علیرضا صادقیان در ماده دو ۱۰۰ متر با رکود ۱۱ ثانیه ۱ صدم ثانیه سهمیه ورودی مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کردند.
این رقابت ها، در ماده های پرتاب نیزه، وزنه، دیسک، کلاب، پرش طول، دو ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر در کلاس های نشسته و ایستاده انجام شد که ۳۷ ورزشکار مرد و ۵ ورزشکار زن در آن شرکت کردند.
فارسی ها پیش از این توانسته بودند توسط سمیرا آرم و ساره جوانمردی در رشته تیراندازی و علی اکبر قریب شی در وزنه برداری سهمیه حضور در پارالمپیک لندن را بدست آورند.
فوتبالیست های فارسی ها تیم فوتبال نابینایان ایران که 5 بازیکن و یک مربی بودند نیز سهمیه حضور در پارالمپیک را با قدرت بدست آورده بودند که با تصمیم کمیته ملی المپیک این تیم در این مسابقات حاضر نمی شود.
مرحله دوم رکوردگیری قرار است در اسفند ماه سال جاری زیر نظر نماینده فنی IPC برگزار شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز