مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس:

روابط عمومی های استان فارس دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ارائه کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۹۹۳۶۰
روابط عمومی های استان فارس دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ارائه کنند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: وظیفه روابط عمومی ها این است که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب را در قالب های چند رسانه ای و به شیوه ای هنری به نمایش بگذارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، اباذر ظهرابی در جلسه کارگروه دستگاه ها، نهادها و سازمان های ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فارس با بیان این که شعار ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی "افتخار به گذشته و امید به آینده" است افزود: دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هجمه های فراوان و القائات منفی برنامه ریزی شده ای را در دستور کار دارند اما دست انقلاب برای دفاع از دستاوردهایش خالی نیست.
وی با تاکید بر این که دست انقلاب اسلامی به دلیل عملکرد های برجسته در 40 سال گذشته کاملا پر است، تصریح کرد: علیرغم سیاه نمایی های دشمنان، دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل دفاع است و  باید به اطلاع افکار عمومی برسد .
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اظهار داشت: شبکه های مجازی و کانال های ماهواره ای فارسی زبان بسیاری در حال اجرای پروژه سیاه نمایی و تمرکز بر اذهان اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان هستند تا باورهای آنان را نسبت به انقلاب و عملکردهایش تضعیف کنند بنابراین باید شرایطی فراهم شود که همه مردم و به ویژه جوانان، با اعتماد به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنند و القائات منفی دشمنان با تشریح دستاوردها پاسخ داده شود. 
ظهرابی با اشاره به این که بدخواهان انقلاب در پی جذب جوانان هستند، ادامه داد: جوانان جمعیت حداکثری کشور را تشکیل می دهند که محرومیت و شرایط خفقان قبل از انقلاب را ندیده اند بنابراین دشمنان در پی القائات منفی خود به این بخش حداکثری جامعه هستند بنابراین ما وظیفه داریم که دستاوردهای برجسته انقلاب را به اطلاع همگان به ویژه جوانان برسانیم.
وی با بیان این که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بحث دولت ها مطرح نیست؛ بلکه عملکرد کل نظام اسلامی را می خواهیم تشریح کنیم، افزود: باید دستاوردها و عملکردهای انقلاب اسلامی در بازه زمانی 40 سال بیان شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با اشاره به این که دشمنان برای تطهیر نظام طاغوتی برنامه دارند و  بحران آفرینی در جامعه را به صورت جدی در دستور کار دارند، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب و آگاه نمودن اذهان عمومی اولین و مهمترین وظیفه ما است.
ظهرابی با اشاره به این که انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است و با مردم استمرار یافته است و با مردم در حال توانمندتر شدن است، گفت: باید نمایشگاهی که برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود مردمی باشد و از توان سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی بهره برد.
وی با بیان این که کارگروه نهادها و سازمان  باید با سایر کارگروه ها مانند رسانه و فضای مجازی همکاری نزدیک و ارتباط تنگاتنگی داشته باشد، افزود: دنیای امروز دنیای رسانه ها و فضای مجازی است و عملکرد انقلاب اسلامی را باید از این طریق به اطلاع مخاطبان برسانیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با تاکید بر این که در غرفه هایی که در نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط دستگاه ها برپا می شود باید مسئولین ارشد دستگاه ها و نهادها حضور داشته باشند و پاسخگوی مراجعان و بازدید کنندگان باشند، گفت: رضایت و ایجاد امید باید نتیجه برگزاری این نمایشگاه باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز