معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری میهمان «من طهران»

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۸۳۰۸
معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری میهمان «من طهران»
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی؛ معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، میهمان برنامه امشب «من طهران» شبکه العالم از چگونگی برگزاری مراسم حج امسال خواهد گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در شرایط بلاتکلیفی نسبت به برگزاری مراسم حج امسال، اقدامات صورت گرفته برای اعزام زائران ایرانی برای انجام مناسک حج از زبان حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی؛ معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری که میهمان این قسمت از برنامه «من طهران» است، به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

برخورد مقامات سعودی از حیث اطلاع رسانی و نیز به لحاظ تمهید مقدمات برای برگزاری مناسک حج، انتقادات نسبت به رویکرد ایشان در بلاتکلیف نگه داشتن زائران مسلمان در جهان اسلام، چگونگی آگاهی ایران از مشورت های عربستان سعودی با سازمان بهداشت جهانی در خصوص کرونا و برگزاری مناسک حج و اقدامات ومیزان امادگی دیگر کشورها از مباحثی است که به آن پرداخته خواهد شد.

ضرورت نشست بین کشورهای اسلامی ولو به شکل ویدئو کنفرانس از سوی عربستان سعودی و محقق نشدن آن و نیز بی تفاوتی و نحوه برخورد مستبدانه با مساله ای که متعلق به جهان اسلام است از ابهاماتی است که به آن نیز پاسخ داده خواهد شد.

 «من طهران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی، امشب 1تیرماه، ساعت 21  به وقت تهران، به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز