اسلامی در برنامه«سلام صبح بخیر»رادیو ایران؛

امروز شرایط مسکن کشور از قواعد خاصی پیروی نمی کند

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱۴
امروز شرایط مسکن کشور از قواعد خاصی پیروی نمی کند
وزیر مسکن و راه و شهرسازی گفت: رسانه ها و معتمدین باید ما را یاری کنند تا از این شرایط کرونایی عبور کنیم و مشکلات حل شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، محمد اسلامی وزیر مسکن و راه و شهرسازی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها در استان تهران و کلانشهرها، گفت: تمام مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا در هر زمینه بخصوص مسکن  لازم الاجراست و در حال حاضر به دلیل وجود کرونا ویروس در شرایط بسیار خطرناکی قرار داریم.

او ادامه داد: باید از اقدامات غیر ضرورجلوگیری شود؛ اسباب کشی ها برای مردم ما بسیار پرمخاطزه است و ستاد تصویب کرد که در این ٢ ماه هیج تغییری در اجاره بها  ایجاد نشود اما حداکثر افزایش اجاره مجاز در تهران ٢٥ درصد تهران و در کلانشهرها ٢٠ درصد است.

اسلامی بیان کرد: متاسفانه به لحاظ سیاسی، اقتصاد کشور ما اسیب پذیر شده؛ همچنین در دنیای ما یک انس طلا به ١٨٠٠ دلار  رسیده است.چگونه در کشور این مساعل یک شبه معکوس می شود؟

او یاداور شد: امروز شرایط ما در مسکن، از قواعد خاصی پیروی نمی کند همچنین ما شاهد هستیم که فردی اجازه خود را ٤ برابر کرده و رسانه ها و معتمدین هم باید یاری کنند تا  ما از این شرایط کرونایی عبور کنیم و مشکلات حل شود.

وزیر مسکن تاکید کرد: برنامه کوتاه مدت ما أجرای مصوب های املاک و ستاد ملی کرونا است؛ شیطنت های بسیار زیادی وجود دارد و تحریم هم نقش بسیار موثری در بروز مشکلات دارد.

«سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز