از درمان چاقی های موضعی تا بیماران دیابتی و کرونا این هفته در «طبیب»

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۰۶۹۴
از درمان چاقی های موضعی تا بیماران دیابتی و کرونا این هفته در «طبیب»
برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راههای پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه طبیب امروز شنبه ۲۸ تیرماه میزبان پزشک جراح و متخصص قلب و عروق خواهد بود و به موضوع  کرونا و بیماری‌های قلبی خواهد پرداخت و همچنین متخصص تغذیه موضوع درمان چاقیهای موضعی را بررسی خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۹ تیر ماه میزبان دکتر قبادی دانا رییس بهزیستی موضوع  کرونا و بیماران با شرایط خاص بدنی را مرور خواهد کرد و متخصص متخصص عفونی با آخرین خبرها در مورد کرونا در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه متخصص طب ایرانی با پاسخ به سوالات مخاطبین و همچنین متخصص قلب و عروق با موضوع  پیشگیری از سکته قلبی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۳۱ تیرماه پذیرای دکترای متخصص پوست و مو 

با موضوع  پیشگیری و درمان پسوریازیس و متخصص کلیه و مجاری ادراری با موضوع پیشگیری از ایجاد سنگ کلیه در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۱ مرداد ماه میزبان متخصص غدد و متابولیسم 

با موضوع کرونا و بیماران دیابتی و همچنین دکترای  متخصص طب ایرانی موضوع کرونا و طب ایرانی را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز