دین و تربیت در انیمیشن «قصه های غزاله»

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۲۰۸۸
دین و تربیت در انیمیشن «قصه های غزاله»
مجموعه «قصه های غزاله» با تکنیک دوبعدی و با طراحی دستی به کارگردانی هما شکیبی و در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و هر صبح ساعت 10:30 از شبکه دو پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه «قصه های غزاله» با تکنیک دوبعدی و با طراحی دستی به کارگردانی هما شکیبی و در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و هر صبح ساعت 10:30 از شبکه دو پخش می شود.

این مجموعه در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید شده است که ۱۳ قسمت اول آن به نویسندگی مهری ماهوتی احکام آموزش داده می شود و در ۱۳ قسمت دوم آن به نویسندگی حمیدرضا حافظی، مسائل تربیتی بچه ها و آموزش موضوعاتی مثل امانت داری، دروغگویی و قناعت کردن یادآوری می شود.

داستان این مجموعه درباره غزاله دختر هشت ساله و برادرش است که همراه پدر و مادر و مادربزرگ خود زندگی می کنند که در حیاط این خانه حیواناتی چون خروس، گربه و ماهی زندگی می کنند که بیشتر وقایع داستان ها حول و حوش اتفاقات بین بچه ها و حیوانات می گذرد.

آموزش مسائل پایه ای مذهبی مثل نماز و روزه به بچه های دبستان و راهنمایی از مضامین اصلی این انیمیشن است. این که مسافرت در چه زمان و شرایطی انجام شود روزه را باطل نمی کند و چه چیزهایی باعث باطل کردن روزه است. این موضوعات در قالب یک قصه عنوان شده و راه درست آن به کودکان آموزش داده می شود.

این مجموعه در مرکز پویانمایی صبا تولید شده که سری اول در جشنوارۀ امام رضا علیه‌السلام برگزیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز