اختتامیه « مهرواره شعر و داستان جوان سوره» اعلام شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۸
اختتامیه « مهرواره شعر و داستان جوان سوره» اعلام شد
اختتامیه هفدهمین« مهرواره شعر و داستان جوان سوره»، 12 آبان برگزار می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری اختتامیه هفدهمین«مهرواره شعر وداستان جوان سوره» 98، با تاخیر روبرو شده است، سرانجام تاریخ قطعی و نحوه برگزاری اختتامیه مشخص شد، به گزارش دبیرخانه مهرواره، برگزاری اختتامیه به صورت اینترنتی و در روز دوازدهم آبان خواهد بود.

 در حالی که هر ساله «مهرواره شعر و داستان جوان سوره» با نظم و ترتیب خاص و در زمان مشخص شده برگزار شده و اختتامیه آن به صورت حضوری برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع کرونا، برگزاری مراسم اختتامیه با دشواری های بسیاری روبرو شده است ، اما سرانجام تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه برای دوازدهم آّبان مشخص شد.

 بنابراین گزارش، بعد از پایان داوری ها در بخش شعر، از آنجا که امکان دعوت از راه یافتگان و شعر خوانی حضوری آنها وجود ندارد، با تغییراتی که در شیوه برگزاری مهرواره صورت گرفته است، اشعاربرگزیده توسط راه یافتگان خوانده و ضبط شده است، داوران آثار نیز درباره اشعار توضیحاتی ارایه کرده اند که همگی این بخش ها بعد از ضبط ، تدوین شده و آماده پخش به صورت مجازی است.

علاوه بر این، قرار است کارگاه های آموزشی نیز که به صورت گروهی و با حضور راه یافتگان برگزار می شد ، امسال به صورت مجازی برگزار شود.

در بخش «داستان» ، نیز اساتید مطرح داستان نویسی کشور، علاوه بر داوری آثار، داستان های برگزیده را نقد کرده و درباره آنها اظهار نظر کرده اند که نقدهای اساتید در این زمینه نیز به صورت ضبط شده در فضای مجازی ارایه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز