در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛

نمایش مجازی، داوری ها از تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۵۴۶۲
نمایش مجازی، داوری ها از تهران
طبق شنیده‌ها قرار است داوری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در تهران و در بخش سینمایی به شکل حضوری برگزار شود.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر لغایت ۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت مجازی و نمایش آنلاین، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» به دبیری علیرضا تابش برگزار خواهد شد اما هنوز نکاتی درباره شکل داوری و همچنین نمایش آثار جشنواره ناگفته مانده است.

سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اولین چالش جدی برگزاری جشنواره‌های سینمایی همزمان با شیوع ویروس کرونا است و حال طبق شنیده‌ها قرار است داوران این جشنواره آثار را از تهران داوری کنند.

بر همین اساس فیلم‌های بلند داستانی و سینمایی صرفا به صورت محدود برای داوران نمایش داده خواهد شد و بخش فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند از طریق فضای آنلاین و مجازی برای دیگر علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

۱۹۷ فیلم کوتاه، ۵۱ انیمیشن کوتاه، ۹۳ وب‌سری، ۲۱ فیلم بلند داستانی و ۱۲ فیلم‌ سینمایی و انیمیشن ایرانی در جشنواره سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور خواهند داشت. دبیری این دوره از جشنواره بر عهده علیرضا تابش مدیر بنیاد سینمایی فارابی است.

امید پویانفر

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز