با حضور رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی صورت گرفت؛

تقدیر از دو برنامه معاونت استان‌ها در حوزه پاسداشت زبان فارسی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۷:۵۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۸۶۶۵
تقدیر از دو برنامه معاونت استان‌ها در حوزه پاسداشت زبان فارسی
در مراسمی با حضور دکتر حداد عادل، از دو برنامه رادیویی و تلویزیونی معاونت امور استان‌ها در حوزه پاسداشت زبان فارسی تقدیر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در آستانه روز بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار و سالروز شعر و ادب فارسی با رئیس و معاونان فرهنگستان زبان و ادب فارسی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تشریح رویکردهای رسانه ملی برای پاسداشت و ترویج زبان فارسی ابراز کرد: اقدامات فراوانی برای پاسداشت و ترویج زبان فارسی شده و همکاران ما در همه بخش‌های ملی، استانی و فراملی مجاهدانه برای حراست از زبان فارسی تلاش می‌کنند.

دکتر غلامعلی حداد عادل نیز در این نشست با قدردانی از توجه و اهتمام ویژه رسانه ملی به پاسداشت زبان فارسی و ادبیات گفت: تعداد برنامه‌های تولیدشده در این زمینه خصوصاً پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری در سال گذشته نشان از توجه رسانه ملی به این امر دارد که موجب خرسندی و تشکر است.

در ادامه و با حضور روسای صدا و سیما و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از دو برنامه رادیویی و تلویزیونی معاونت امور استان‌ها که در حوزه ترویج ادبیات فارسی و پاسداشت این زبان فاخر تاثیر بسزایی داشته‌اند تجلیل شد.

«سر کوه بلند» عنوان برنامه‌ تولیدی صدای مرکز خراسان جنوبی با تهیه‌کنندگی حانیه پیرامی است که در زمینه معرفی تالیفات جدید در حوزه زبان و ادبیات فارسی و گرامیداشت مولفان و نویسندگان این عرصه پخش می‌شود.

در نشست امروز از این برنامه رادیویی و تهیه‌کننده آن تقدیر شد.

همچنین برنامه تلویزیونی «الف» که با طراحی، اجرا و کارشناسی شهرام شکیبا در شبکه «شما» تولید و پخش می‌شود هم مورد تجلیل قرار گرفت.

این برنامه تلویزیونی در ساحت‌های مختلف زبان و ادبیات فارسی به بحث و گفت‌وگوی کارشناسی می‌پردازد و برخی شبکه‌های سراسری هم نسبت به بازپخش آن اقدام کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز