با اهدای لوح تقدیر و ثبت رکورد؛

تقدیر «ویسواگوارو» از فعالیت‌های هنری شجاعی‌طباطبایی درمبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۳۱۴۲
تقدیر «ویسواگوارو» از فعالیت‌های هنری شجاعی‌طباطبایی درمبارزه با کرونا
مسعود شجاعی طباطبایی، کارتونیست و دبیرمسابقه ما کرونا را شکست می‌دهیم، لوح تقدیر و رکورد سازمان جهانی ویسواگوارو را به خاطر تلاش هنری درمبارزه با کرونا کسب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مسعود شجاعی طباطبایی، کارتونیست و دبیر مسابقه ما کرونا را شکست می‌دهیم درباره این لوح تقدیر گفت: این لوح تقدیر و رکورد سازمان جهانی ویسواگوارو به خاطر تلاش هنری درمبارزه با کرونا به بنده اهدا شده است.

شجاعی‌طباطبایی افزود: سازمان جهانی ویسواگوارو در هند قرار دارد و هر ساله از برخی چهره‌های تاثیرگذار جهانی در امور اجتماعی با حرفه‌های گوناگون از جمله هنر تقدیر می‌کند. اقدام این سازمان جهانی نشان می‌دهد که ما در برپایی مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» موفق بودیم و آثار این مسابقه در جهان تاثیرگذار بوده است. این رویداد برای من بسیار جالب و شیرین بود چرا که برای ادامه فعالیت‌های آینده ما ایجاد انگیزه‌ می‌کند.

وی درباره این اتفاق یادداشتی در صفحه اینستاگرامش نوشته است که بخشی از آن را می‌خوانید:

« نکته‌ی مهم برایم توجه یک سازمان به قدردانی از حرکت هنری در مبارزه با ویروس منحوس کروناست. من واقعا بدون تعارف به وظیفه‌ام عمل کردم، اما اتفاقاتی از این دست وقتی مورد توجه قرار می‌گیرد، بر اشتیاق من برای حرکت‌های موثر هنری می‌افزاید.

ترجمه بخشی از مطلبی که در سایت ویسواگورو برایم جالب و‌ مهم بود:

«رکورد جهانی معمولاً بهترین عملکرد جهانی است که در یک مهارت خاص ثبت شده و از نظر قانونی تایید شده است. رکوردهای جهانی ویسواگورو برای همه گروه‌های سنی تهیه شده است. ثبت جهانی ویسواگورو باید جدید، مبتکرانه، خلاق، قابل اندازه گیری، فوق العاده و شگفت انگیز باشد، از نظر حقوقی، اخلاقی و انسانی، برای جامعه مفید باشد و روند خوبی برای صلح و آزادی جهانی ایجاد کند. ویسوا گورو رکوردهای جهانی را شناسایی و به آنها گواهی می‌دهد. این اتفاق برای به نمایش گذاشتن هر چیز منحصر به فرد، خارق العاده و موثر است.»

جا دارد از دوستانم در سایت ایندیا تونز در هند که زمینه این ارتباط و ارایه این اتفاق را فراهم کردند تشکر کنم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز