ویژه برنامه شبانه «امت محمّد (ص)» در قاب قرآن

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۱۷۰۱
ویژه برنامه شبانه «امت محمّد (ص)» در قاب قرآن
شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه شبانه‌ معارفی با نام «امت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم» همراه با بخش های مختلف تا شام میلاد پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) روی آنتن خود دارد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، همزمان با هفته وحدت، ویژه برنامه ای از جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام روی آنتن رفته است. برنامه  «امت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم» که هر شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پخش می شود و تا شام میلاد پیامبر اکرم و امام صادق علیهما السلام ، ۱۳ آبان، ادامه خواهد داشت.

این برنامه شامل بخش های متنوعی از جمله تلاوت قرآن توسط قاریان ممتاز، قرائت زیارت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) از بعید، گفتگو با کارشناسان مطرح پیرامون وحدت و سیره پیامبر گرامی اسلام ، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، شعرخوانی شعرای آئینی و مدح مادحین اهل البیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام حلوائیان، ریاضت ، رفیعی و حسینی قمی از جمله کارشناسان این برنامه هستند و زیارت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از بعید از دیگر  قسمت های این برنامه است.

همچنین مدیحه سرایی احمد شربیانی، حمید رمضانپور ، سید علی السادات رضوی و علی آئینه چی از بخش های دیگر این برنامه است.

 امت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی محمد تربتی طرقبه و اجرای سید رضا نواب است که با توجه به شرایط کنونی از حرم مطهر سیدالکریم الحسنی علیه السلام در این ایام مبارک ، بدون حضور جمعیت تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز