ناکارآمدی نتانیاهو در مهار کرونا در«داخل اسرائیل»

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۸۶۶۴
ناکارآمدی نتانیاهو در مهار کرونا در«داخل اسرائیل»
شبکه هیسپان تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» به بررسی، اعتراض ساکنان رژیم صهیونیستی علیه ناکارآمدی نتانیاهو در مهار کرونا می پردازد.

به گزارش برنا، برنامه «داخل اسرائیل» که به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می پردازد، در این برنامه  نگاهی دارد به تمایل اسرائیلی ها به سقوط این رژیم، آمار بالای سرانه آلودگی به ویروس کرونا و عدم اعتماد ۷۳ درصد از مردم به توانایی دولت در مهار کرونا را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

در این برنامه که به نمایش نشانه های فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون اختصاص دارد، با نگاهی به اقدام  نتانیاهو درخصوص اعلام قرنطینه برای فرار از اعتراضات سراسری، پافشاری مردم بر استعفای وی از سمتش و اقدامات این رژیم برای مقابله با اعتراضات مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت. طبق دو نظرسنجی جدید اکثر اسرائیلی ها از سیاست اقتصادی فعلی رژیم در شیوع ویروس کرونا ناراضی و خواستار استعفای نتانیاهو هستند.آنها نتانیاهو و کابینه وی را به خاطر مشکلات اقتصادی مقصر می دانند. به زبان ساده ، آنها به او اعتماد ندارند.

یک نظرسنجی جدید ، که توسط اداره آمار اسرائیل انجام شده است رنج گسترده اقتصادی و اجتماعی در میان اکثر مردم اسرائیل را نشان می دهد.

این گزارش نشان می دهد که بیش از نیمی از اسرائیلی ها برای هزینه های خود مانند مواد غذایی و آب و برق دچار نگرانی شدید هستند

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت 4:۳۰ روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود و در ساعت 9:30،13،18:30همان روز و چهارشنبه ساعت 2:30و 16:30 به مدت ۲۵ دقیقه بازپخش می‎شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز