اکبر زنجانپور:

پرویز پورحسینی با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی ایفای نقش می‌کرد / او برای رسیدن به جایگاهی که دارد زحمات بسیاری کشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۴۳۱۹
پرویز پورحسینی با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی ایفای نقش می‌کرد / او برای رسیدن به جایگاهی که دارد زحمات بسیاری کشید
اکبر زنجانپور معتقد است پرویز پورحسینی از بازیگران توانمند و مهم سینما و تئاتر ایران است که با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی نقش‌هایش را ایفا می‌کرد.

اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: پرویز پورحسینی از بازیگران توانمند و مهم سینما و تئاتر ایران بود. بازیگری که به کارش بسیار متمرکز بود و با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی در صحنه حاضر می‌شد و نقشش را ایفا می‌کرد.

زنجانپور خاطرنشان کرد: مرحوم پورحسینی از بازیگرانی است که روی بدنش تسلط کامل داشت و این تسلط و تمرکز به قدری بالا بود که با وجود اینکه شاید حرکاتش کم به نظر برسد اما این حرکات نه تنها کم نبود، بلکه کاملاً درست و به اندازه بود. او بازیگر خاصی در بین بازیگران ما است و برای این توانایی که می‌توانست فرم درستی که به بدنش دهد زحمات بسیاری کشیده بود.

این بازیگر در ادامه گفت: توان هنری پرویز پورحسینی به قدری بود که پیتر بروک کارگردان مطرح بریتانیایی او را به عنوان یکی از هنرمندان دلخواهش انتخاب کرد و پورحسینی در همکاری با او در نمایش «اورگاست» هم توانست بدرخشد و خودی نشان دهد.

زنجانپور در ادامه درباره همکاری‌هایش با پرویز پورحسینی گفت: من در چند نمایش با پرویز پورحسینی همکاری داشتم. نمایش «شهر کوچک ما» یکی از این آثار است و چند پی‌اس هم بود که با هم تمرین داشتیم اما متأسفانه این نمایش‌ها اجرا نشدند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ولایت عشق» در پایان اظهار داشت: ویروس محصول کشور چین، قاتل خاموش و نامرئی این روزهای مردم ایران و جهان شده که خانواده‌های بسیاری را در کشور ما عزادار کرده است و هر روز لطمه‌های بیشتری را از این ویروس متحمل می‌شویم؛ امیدوارم هر چه زودتر شاهد نابودی بیماری کرونا باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز