نظر جالب رهبری معظم درباره فیلم سینمایی «مارمولک»

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۹۳۴۲
نظر جالب رهبری معظم درباره فیلم سینمایی «مارمولک»
در قسمت دوم مستند «غیررسمی» رهبری معظم درباره فیلم سینمایی «مارمولک» اظهار نظر جالبی داشتند که در رسانه‌های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش برنا، قسمت دوم مستند «غیررسمی» پنجشنبه شب از شبکه سه سیما پخش شد و در بخشی که به دیدار هنرمندان با رهبری معظم می‌پرداخت، رضا جودی تهیه‌کننده «لیسانسه‌ها» درباره اینکه نمی‌توانند در فیلم و سریال ها با شغلی شوخی کنند با رهبری معظم صحبت کردند.

مقام معظم رهبری در واکنش به این انتقاد فرمودند: من معتقدم باید شوخی کنید. چند سال پیش یک سریالی پخش شد که نیروی انتظامی نسبت به آن اعتراض کرد، به پلیس گفتم بیخود اعتراض می کنید. به علمای معترض به فیلم سینمایی «مارمولک» گفتم که به جای اینکه اعتراض کنید، استقبال کنید و تشکر کنید از اینکه نشان دادید آدم هایی به ناحق لباس ما را (روحانیت) برتن می کنند.

عقیده من این است که تولیدکنندگان فیلم و سریال شوخی کنند ولی شوخی مودبانه! در شوخی، خلاف حق و هتک نباشد اما شوخی باشد عیبی ندارد.

گفتنی است فیلم سینمایی «مارمولک» ساخته کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با بازی پرویز پرستویی در سال ۱۳۸۲ ساخته شد که در زمان خود با انتقادهای زیادی از سوی برخی افراد روبرو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز