روزی که مسیح به صلیب کشده نشد!

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۴:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۷۸۰۰
روزی که مسیح به صلیب کشده نشد!
کتاب «روزی که مسیح به صلیب کشیده نشد» از طرف انتشارات نیستان منتشر شد.

به گزارش برنا، کتاب «روزی که مسیح به صلیب کشیده نشد» تازه‌ترین اثر داستانی منتشر شده از سیدمهدی شجاعی برای مخاطبان کودک و نوجوان به شمار می‌رود. شجاعی که سابق و آثار گوناگونی در حوزه بازشناسی و بازروایی حوادث و شخصیت‌های تاریخ اسلام و پیامبران آسمانی برای مخاطبان کودک تالیف کرده است، در این کتاب روایت قرآن کریم از زندگی و زیست حضرت عیسی (ع) را بازخوانی می‌کند.

او در این کتاب زندگی و زیست حضرت عیسی (ع) را به صورت مجمل و از زمانه تولد و مبعوث شدن وی به پیامبری تا دعوت مردم منطقه اورشلیم به یکتاپرستی و تغییر سبک زندگی و دسیسه‌چینی یهودیان بر علیه وی و در نهایت صدور فرمان قتلش با موافقت پادشاه رومی اورشلیم و نیز ماجرای تغییر چهره یهودا و به صلیب کشیده شدن او به جای ایشان را روایت کرده است.

شجاعی در این متن چنانچه در بخش پایانی آن به روشنی به آن اشاره شده، روایت قرآن کریم از زندگی و زیست این پیامبر عظیم‌الشان را بازنویسی کرده و روایت‌های کتاب در زمینه فرجام این پیامبر نیز بر اساس متن قرآن کریم تالیف شده است.

کتاب در کنار این موضوع و نیز تاکید بسیار به ساده‌نویسی و مجمل‌گویی که خاص مخاطب کودک و نوجوان به شمار می‌رود از تصویرگری‌های فرهاد جمشیدی نیز بهره می‌برد.

این اثر جدید سید مهدی شجاعی اخیرا از سوی انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر کودک و نوجوان عر ضه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز