همزمان با اختتامیه جشنواره؛

داوری ۴ هزار و ۸۸۲ اثر در هنرواره «روایت جهاد»

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۰۲۲۹
داوری  ۴ هزار و ۸۸۲ اثر  در هنرواره «روایت جهاد»
سید مرتضی دارابی دبیر اجرایی هنرواره ملی «روایت جهاد» با اعلام ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر رسیده به این هنرواره از اختتامیه این رویداد ۲۱ فروردین ماه در تالار اندیشه حوزه هنری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سید مرتضی دارابی دبیر هنرواره ملی «روایت جهاد» در نشست خبری که صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد گفت: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

وی ادامه داد: این رویداد پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تداوم نقش‌آفرینی مردم در مبارزه با ویروس کرونا و لزوم ایجاد همدلی و مواسات در میان جامعه، به همت سازمان تبلیغات اسلامی و قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی، با حضور برخی نهادها و سازمان‌های فعال و پیشرو در عرصه مبارزه با کرونا تشکیل و در قالب کارگروه‌هایی اقدامات مختلفی اجرا شد.

دارابی با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در این رویداد تصریح کرد: با شرکت دادن آثار جشنواره دانش‌‌آموزی «پرسش مهر» که به همت وزارت آموزش پروش و با موضوع کرونا در دو بخش معلمان و دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد؛ مجموعا ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر به دبیرخانه این هنرواره ارسال شد.

وی اضافه کرد: از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند که به تفکید در بخش شعر و داستان ۴۷۹ اثر، بخش تجسمی ۳ هزار ۶۵۹ اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری ۱۱۹ اثر، در بخش موسیقی ۱۰۶ اثر و در بخش هنرهای تصویری ۴۲۱ اثر مورد داوری قرار گرفت.

وی در پایان گفت: اختتامیه هنرواره «روایت جهاد» همزمان با شهادت سید مرتضی آوینی ۲۱ فروردین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز