«نقطه تواصل» شبکه العالم می پردازد؛

بازتاب تظاهرات یمنی ها در واکنش ها به سالگرد حمله وحشیانه «الدراز»

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۹
بازتاب تظاهرات یمنی ها در واکنش ها به سالگرد حمله وحشیانه «الدراز»
چهاردهمین سالگرد کشتار وحشیانه «الدراز» در بحرین و واکنش ها نسبت به آن در این برنامه از «نقطه تواصل» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، انتشار تصاویر راهپیمایی مردم بحرین در واکنش به چهاردهمین سالگرد حمله وحشیانه الدراز در بحرین در شبکه های اجتماعی این کشور و بازتاب آن در برنامه امشب «نقطه تواصل» تشریح می شود.

در این خصوص بیان خواهد شد که تظاهرات کنندگان با به دست گرفتن تصاویر «شهدای فداء» از جمله؛ محمد حمدان ، محمد زین الدین ،  محمد الساری ، احمد العصفور  و محمد العکری، بر ادامه راه آنها در مبارزه با رژیم آل خلیفه تأکید کردند و خواستار آزادی تمامی زندانیان انقلابی شده و برای استمرار جنبش مردمی در مطالبه حق تعیین سرنوشت، تجدید پیمان کردند.

همچنین ذکر خواهد شد؛ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به همین مناسبت، در بیانیه ای اعلام کرده اند: خون پاک این شهدا همچنان در رگ های تمامی کسانی که آن روزهای خونین را درک کرده اند، جریان دارد و تا زمان تحقق هدف اساسی که همان نابودی رژیم آل خلیفه که در بحرین مرتکب ظلم، فساد و کشتار شده اند، ادامه می یابد.

این کشتار وحشیانه در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط گروهک های رژیم آل خلیفه که از سوی رژیم اشغالگر سعودی حمایت می شدند در یورش به میدان الفدا به مردم کفن پوش صورت گرفت و شماری از آنها به شهادت رسیده و ده ها نفر مجروح و صد ها نفر بازداشت شدند و منزل آیت الله عیسی قاسم محاصره و تحصن مردم شکسته شد.

 «نقطه تواصل» با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر شبکه العالم در بیروت، امشب 8 خرداد ماه، ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز