در برنامه «در انتهای الوند» مطرح شد؛

بهارمست: ۲۳۲ میلیارد تومان باید به ویلموتس پرداخت شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۹۳۷۳
بهارمست: ۲۳۲ میلیارد تومان باید به ویلموتس پرداخت شود
کارشناس فوتبال گفت: براساس آخرین اطلاعات، در نهایت با رقمی حدود 232 میلیارد تومان به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی پرداخت شود.

به گزارش برنا، عباس بهارمست در برنامه در انتهای الوند که صبح چهارشنبه از شبکه دوم سیما پخش شد با اشاره به عملکرد مربیان تیم ملی در تقابل با لبنان عنوان کرد: امروز چیزی نزدیک به 232 میلیارد تومان هزینه ویلموتس را بدهیم و این رقم بدون احتساب هزینه های دادرسی خواهد بود.

وی ادامه داد: این رقم با توجه به تغییرات ارزی متغییر است اما حدود 232 میلیارد تومان باید به ویلموتس پرداخت شود.

این کارشناس فوتبالی با اشاره به آمار تیم ملی در دوران ویلموتس یادآور شد: در مقابل عملکرد حریفان تیم ملی و تیم ملی ما 58 درصد مالکیت داشتیم و در شش بازی 116 شوت به سمت دروازه حریفان زدیم که 44 ضربه در چارچوب بوده و 85 درصد نیز دقت پاس داشتیم و در مجموع در هر بازی 7.1 موقعیت گل ایجاد کردیم.

بهارمست ادامه داد: حریفان تیم ملی 42 درصد مالکیت توپ داشتند و 46 توپ به سمت ما در این شش بازی زده شده که 20 شوت در چارچوب بوده است.  

وی با اشاره به حضور اسکوچیچ در 11 بازی تیم ملی تاکید کرد: عملکرد 10 برد و یک تساوی برای این مربی آمار فوق العاده ای است و ایران در دوره او 30 گل زده و 3 گل خورده و تیم ملی 8 کلین شیت را در این دوره تجربه کرده و تیم 58 درصد مالکیت را داشته است. دقت شوت ما 49 درصد بوده و 152 شوت به سمت دروازه حریفان زدیم و حریفان ما تنها 19 شوت در چارچوب مقابل ما داشته اند و ما 12 شانس گل به حریفانمان دادیم.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: معتقدم ایران با دو گل از لبنان می گذرد و جهانبخش و سردار می توانند گل بزنند.

بهارمست با اشاره به اینکه اسکوچیچ 31 بازیکن را در بازی های ملی به کار گرفته عنوان کرد: شجاع خلیل زاده در 11 بازی حضور یافته و یک گل زده و 8 کلین شیت با حضور وی و کنعانی زادگان حاصل شده است. احمد نورالهی نیز در این 11 بازی حضور داشته که 12 پاس کلیدی داشته است. حسین کنعانی زادگان 10 بازی، مهدی طارمی نفر چهارم این فهرست است که 5 گل زده و 4 پاس گل داده است. صادق محرمی 11 بازی و با دقایق بیشتری نسبت به قلی زاده بازی کرده است. مهدی طارمی، سردار آزمون و قلی زاده نیز تاثیرگذارتر ین بازیکنان تیم ملی بوده اند.

وی ادامه داد: من موافق دعوت نشدن طارمی به تیم ملی بودم. این کفایت می کند که سرمربی انتخاب می کند چه کسی به تیم ملی بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز