با حضور دستیار وزیر فرهنگ:

سامانه ارتباط مستقیم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۰۶۴
سامانه ارتباط مستقیم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد
سامانه ارتباط مستقیم با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «سخنی با وزیر» با هدف رسیدگی و تسریع در امور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دولت مردمی با حضور دستیار وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  دکتر محمود شالویی روز چهارشنبه در حاشیه رونمایی از سامانه ارتباط مستقیم با وزیر فرهنگ گفت: آغاز به کار این سامانه با این هدف است که جامعه بزرگ فرهنگی و هنری بتوانند به صورت مستقیم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط باشند و مشکلات، مسائل و تقاضای خود را در این سامانه ثبت کرده و از طریق همین سامانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: یکی از نیازمندی های امروز جدی جامعه فرهنگی و هنری ایجاد فرصت ارتباط مستقیم اهالی فرهنگ و هنر با وزیر فرهنگ است تا نظرات خود را بدون واسطه با وی مطرح کرده و به همین دلیل سامانه ارتباط با وزیر راه اندازی شده است.

دستیار وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: این سامانه فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا همه افرادی که در موضوعات فرهنگی و هنری نظراتی دارند مطرح کرده و مدیران و مسئولان این وزارتخانه از این نظرات در برنامه ها و تصمیمات فرهنگی و هنری کشور بهره‌مند شوند.

 این سامانه به نشانیsokhan.farhang.gov.ir   از هم اکنون قابل دسترس برای اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و عموم شهروندان است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز