اختصاصی برنا:

الهام حمیدی: نقش همسر امین حیایی را در "ثبت با سند برابرست" ایفا می کنم/ درسریال های با مفهوم وفاخر بازی خواهم کرد

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۹:۱۸
کد خبر: ۳۸۷۴۲۸
الهام حمیدی: نقش همسر امین حیایی را در ثبت با سند برابرست ایفا می کنم/ درسریال های با مفهوم وفاخر بازی خواهم کرد
این بازیگر با اعلام اینکه اگر مانند گذشته سریال فاخر ساخته شود در آن بازی خواهم کرد از نقش آفرینی خود در یک اثر سینمایی سخن گفت.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون درگفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا در خصوص کم کاری خود در مدیوم تلویزیون، اظهار داشت: شخصا به اختیار خودم از تلویزیون دور نشده‌ام چرا که بازیگری را در این قاب شروع کرده ام و علاقه زیادی هم به بازی در مجموعه های نمایشی صداوسیما دارم.

وی در ادامه افزود: اگر سریال های با مفهموم و فاخر مثل قبل ساخته شود با کمال میل شرکت می کنم و دوست دارم که از هر نظر دین خودم را به این شغل چه در تلویزیون و چه در سینما ادا کنم همچنین از اینکه در برنامه سال تحویل "سالی نو" توانستم مهمان خانه های مردم باشم، خیلی خوشحال هستم
چرا که همواره با کمال میل حضور در برنامه زنده را می پذیرم.

بازیگر سریال "زیرتیغ" افزود: برنامه خیلی خوبی بود در کنار این 2 عزیز که کوتاه قامتان موفق که به قول خودشان بلند همت بودند، قرار گرفتم که خیلی جمع صمیمی و شادی بود، خوشحالم که این برنامه به چنین شکلی روی آنتن رفت.

حمیدی تصریح کرد: امیدوارم در سال جدید آنقدر بودجه و پول برای  ساخت آثار ارزشی ساخته شود و من هم بتوانم عضو کوچکی از این مجموعه ها باشم.

ودر خصوص نقش آفرینی خود در فیلم سینمایی "ثبت با سند برابر است" گفت: در این اثر سینمایی نقش همسر امین حیایی را ایفا کردم و چون از موقعیت طنز بهره می برد برای خودم آن نقش خلی متفاوت و جذاب بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز