علاقه مندان به جنگ ستارگان آماده باشند؛

ماجراجویی های سولو در star wars

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۵۳۰۱۴
فیلم سولو، داستانی از جنگ ستارگان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا فیلم سولو به کارگردانی ران هاوارد و با بازی بازیگرانی همچون: وودی هارلسون، امیلیا کلارک، آلدن ارنرایک و دونالد گلاور اکران می شود.

برخی منتقدان در مورد فیلم اظهار نظرهایی را داشته اند. مایکل رافمن، درباره این فیلم می گوید: اینکه ما در آینده شخصیت هان سولو را از طریق هایپر اسپیس برای تماشای ماجراجویی‌های بیشتر دنبال کنیم، مسئله‌ای است که کاملا به خود کمپانی دیزنی بستگی دارد. اما چیزی که در این اثر به ما نمایش داده شد، به قدری خوب و کافی است که باعث شود ما باز هم در آینده برای تماشای اینگونه آثار به سینما بیاییم. این اثر، بهترین نوع ساخت یک فیلم جنگ ستارگان است.

همچنین کریستوفر اور می گوید: فیلمنامه‌ی فیلم سولو، داستانی از جنگ ستارگان که توسط لارنس کاسدان و پسرش جاناتان نوشته شده، ماهرانه است، اما هیچ چیز قابل توجه و سورپرایز کننده‌ای درون خود ندارد؛ دقیقا همین حرف را در رابطه با کارگردانی ران هاوارد هم می‌توان گفت. اما بازیگران... آنها به طور مداوم در تلاش بودند که سطح فیلم و متریال آن را بالا ببرند که تا حد زیادی هم موفق شدند.

در ادامه پیتر بردشاو می گوید: فیلم Solo: A Star Wars Story یک اثر ماجراجویی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و زیبا بود. این شخصیت و داستان آن کاملا لیاقت این را دارند که در یک مجموعه بزرگ و بسیار خوب جا داده شوند و زمانی بیشتر از یک اثر به آنها اختصاص داده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سولو، داستانی از جنگ ستارگان از لحاظ داستانی و وقایع اتفاق افتاده بین قسمت سوم جنگ ستارگان انتقام سیت و قسمت چهارم امیدی تازه قرار دارد و داستان ماجراجویی هان سولو را به همراه دوستش چوباکا و همچنین لندو کالریسیان را روایت می‌کند.

این فیلم روز جمعه، 23 شهریور ماه ساعت 18 در  باشگاه فیلم گالری رج روز اکران می شود.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت https://tiw.al/K9c مراجعه کنند.

photo_2018-09-10_13-37-12.babd5f

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز