در «مناظره باز» کانال بالکان شبکه سحر بررسی می شود؛

بررسی سفر جان بولتون و مایک پمپئو به خاورمیانه

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۵۷:۴۱
کد خبر: ۷۹۷۷۷۱
بررسی سفر جان بولتون و مایک پمپئو به خاورمیانه
برنامه زنده «مناظره باز» (Open Debate ) کانال سحر بالکان، امشب با دعوت از مارکو گومباچی، خبرنگار یوروپین پست و فرانسیسکا فابری، تحلیلگر سیاسی از مرکز سیاست اروپا به موضوع «سفر خاورمیانه ای جان بولتون و مایک پمپئو» خواهد پرداخت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در «مناظره باز» امشب سه شنبه 18 دی، تشریح می شود که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا سفر خاورمیانه ای 8 روزه خود را از 8 ژانویه شروع کرده و به عمان، منامه، ابوظبی، دوحه، ریاض، مسقط و کویت می رود تا هم به متحدانش درباره خروج ارتش آمریکا از سوریه اطمینان بدهد و هم علیه ایران جبهه واحدی تشکیل دهد.

علاوه بر آن جان بولتن، مشاور امنیت ملی آمریکا هم روز جمعه 11 ژانویه به اسرائیل و ترکیه سفر می کند تا با مقامات تل آویو و آنکارا درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفت و گو کند. با این حال در این سفرها نکات مهم دیگری هم پیگیری خواهد شد. «مناظره باز» در برنامه امشب خود این نکات را بررسی خواهد کرد. 

تهیه کننده برنامه «مناظره باز»، امیر فکری و مترجم همزمان این برنامه ارناد پانجیچ است. اجرای این برنامه نیز امشب بر عهده عادل حاجی محمدویچ است. 

 این برنامه روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ساعت 22 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه به روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز