بررسی هزینه های تولید فیلم های کمدی و جدی؛

چرا دستمزد بازیگران بالا می رود؟!

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۴۰۵
چرا دستمزد بازیگران بالا می رود؟!
حسین هادیانفر مدیر تولید آثاری چون «قلاده های طلا»، «متری شیش و نیم» و... درمورد میزان هزینه ساخت فیلم در ژانر کمدی و اجتماعی و تفاوت دستمزد بازیگران با یکدیگر گفت و گو کرد.

حسین هادیانفر در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به تفاوت هزینه ساخت آثار کمدی و جدی در سینما گفت: باتوجه به اینکه هم در ژانر کمدی کار کردم هم اجتماعی، می توانم بگویم هزینه ساخت یک اثر ربطی به ژانر آن از جمله کمدی، اجتماعی، درام و... ندارد، چیزی که هزینه ها را متغیر می کند فیلمنامه و قصه است.

او ادامه داد: از کل هزینه هایی که صرف یک پروژه می شود یک سوم آن به دستمزد بازیگران اختصاص می یابد. باقی هزینه ها معمولا در تمام پروژه ها به یک شکل است.

مدیر تولید فیلم «قلاده های طلا» در ادامه با اشاره به دستمزد بازیگران بیان داشت: دستمزد بازیگران در ژانر کمدی یا اجتماعی تفاوتی ندارد. هر بازیگری قیمتی دارد و این ربطی به ژانری که قرار است کار کند ندارد.

هادیانفر افزود: برخی گمان می کنند درآوردن نقش کمدی سخت تر از نقش های ژانر اجتماعی است به همین دلیل بازیگرانش دستمزد بیشتری دریافت می کنند. من در طول سالها تجربه ام همچین چیزی را ندیدم. تنها چیزی که دستمزد بازیگر را بالا می برد نقش سخت یا گریم سنگین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز