مبارزه "نون خ" با کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۸:۳۶
کد خبر: ۹۸۳۲۴۳
مبارزه نون خ با کرونا
با وضعیت خاص پیش آمده برای مردم ، تعطیلی مدارس ، دانشگاهها و برخی مشاغل و بمنظور شادی و نشاط بیشتر خانواده ها در شرایط فاصله گذاری اجتماعی ، فصل دوم سریال طنز " نون خ " از ۲۰ فروردین همزمان با شب نیمه شعبان در کنداکتور شبکه یک قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به گفته مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما این مجموعه طنز  پیش از این برای ماه رمضان پیشبینی شده بود ، اما با تدابیر ویژه معاونت سیما برای امتداد سریالهای مفرح و جذاب در شرایط ویژه کرونا و کمک به خانه نشینی مردم ،  سریال جذاب " نون خ " در جدول پخش ویژه این ایام قرار گرفت.

پس از سریال پر طرفدار پایتخت ۶ ، سریال طنز " نون خ ۲" دومین کمدی پرطرفدار شبکه یک سیما برای جلب نظر مردم در روزهای قرنطینه خانگی کرونا است. فصل اول سریال " نون خ "بعنوان پر بیننده ترین سریال سیما در نوروز گذشته انتخاب شده بود. این سریال محصول گروه فیلم سریال شبکه یک به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی  سعید آقاخانی است.

سعید آقا خانی، حمید رضا آذرنگ، شقایق دهقان ، میرطاهر مظلومی،  سیروس میمنت ،  مجید یاسر ، هدیه بازوند و.... از جمله هنرمندان این سریال پربازیگر هستند. 

فصل دوم نون خ از چهارشنبه بیستم فروردین هرشب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز