رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ؛

طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی در استان خراسان شمالی آغاز شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۴۶۲۸۹
طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی در استان خراسان شمالی آغاز شد
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی در استان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حمزه بابایی مقدم گفت: دومین مرحله از طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی از اول شهریورماه با افتتاح رسمی به صورت استانی در مرکز استان خراسان شمالی آغاز می‌شود.

وی اشاره کرد: موسسه قرآنی مردمی دارالقرآن عترت خراسان شمالی به‌عنوان مرکز جذب استعدادهای قرآنی و مجری طرح انتخاب شده و فعالیت این مرکز از ۲۴ مردادماه جاری آغاز و تا پایان بهمن‌ماه در جهت ارائه آموزش‌های تخصصی قرآنی به نوجوانان ادامه خواهد داشت.

بابایی مقدم تصریح کرد: آزمون‌های پایانی این دوره از اول اسفندماه جاری آغاز و برای دانش‌آموزانی که امتیاز لازم در این آزمون‌ها را کسب کنند گواهینامه پایان دوره صادر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی که حدود شش ماه طول می‌کشد، ۲۵۰ ساعت آموزشی پیش‌بینی شده است که این ساعات آموزشی در طول نیمه دوم سال ۹۵ در مرکز استعدادهای قرآنی استان‌ دنبال می‌شود و نوجوانان قرآنی شرکت‌کننده در این طرح که حداقل ۲۵ نفر هستند، پس از شناسایی و موفقیت در آزمونهای ورودی، موظف به حضور در این ۲۵۰ ساعت آموزشی خواهند شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد، موضوعاتی که در این اردوها دنبال می‌شود در زمینه‌های صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتدا، آشنایی با سبک زندگی قرآنی و اخلاق قرآنی، آشنایی با احکام و آداب تلاوت و همچنین آشنایی با علوم قرآنی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز