ملی‌پوش سابق والیبال نشسته قزوین:

نباید همه اعتبارات را صرف یک رشته ورزشی کرد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۶۰۸۹
نباید همه اعتبارات را صرف یک رشته ورزشی کرد
ملی‌پوش سابق والیبال نشسته استان گفت‌: متاسفانه در سال‌های اخیر بیشتر اعتبارات هیات جانبازان و معلولین به یک رشته خاص اختصاص داده شده است.

به گزارش برنا از قزوین، حسین فرزانه سیاهکل بیان کرد‌: رییس هیات جانبازان و معلولین ‌که از مفاخر شهر و استان ما هستند و برای ده‌ها نفر از معلول شرایط اشتغال را فراهم ‌آورده‌اند ‌در بدو ورود به هیات برنامه‌های مدون و خیلی خوبی نیز داشتند و قرار شد امکانات سخت‌افزاری بهتر و بیشتری هم نسبت به دوره‌ی قبل هیات ایجاد شود‌.

 

وی تصریح کرد‌: یکسری اقدامات خوب از قبیل تیمداری‌، راه‌اندازی بسکتبال با ویلچر و بازگشت به چرخه مسابقات‌، توجه به ورزش بانوان و غیره نیز انجام شد و ما انتظار داشتیم کار به همین روند پیش برود، اما در مجمع سال 98 در بیلان مالی ‌هیات دیدیم که دو سوم درآمد هیات خرج یک رشته ورزشی شده در حالی که رشته‌های بسیار دیگری نیز داریم و می‌توان به همه‌ی آنها به یک اندازه توجه داشت‌.

 

بازیکن والیبال نشسته استان اظهار کرد‌: در گذشته‌،‌ قزوین‌ به هر شکل ممکن‌، یک تیم دسته اولی والیبال نشسته داشت باید بدانیم که حضور در مسابقات کشوری نیز وظیفه هیات است، اما اینکه در لیگ تیم نداشته باشیم خوب نیست، ضمن اینکه نباید همه‌ی اعتبارات هیات را صرف یک رشته کرد.

 

وی در مورد زیر‌ساخت‌های هیات جانبازان و معلولین نیز گفت‌: در بحث زیر‌ساخت‌ها، ‌رییس هیات مبلغی را برای خریداری یک زمین در منطقه پونک گذاشت و زمین خریداری شد تا مجموعه‌ای به نام مجتمع ورزشی معلولین فیروز، ‌ساخته شود، اما زیر‌ساخت فقط احداث یک مجتمع ورزشی نیست، ‌باید به فکر درآمد‌زایی برای هیات هم از آن طریق باشیم، ولی در حال حاضر زیر‌ساخت‌های ما تغییری نکرده است‌. در دو سال اول، تغییرات خوبی در هیات شاهد بودیم، ولی در سال‌های اخیر بیشتر اعتبارات به یک رشته سوق داده شده است.

 

این بازیکن در مورد افتخارات خود در والیبال نشسته نیز اظهار کرد‌: 15 سال است عضو تیم ملی هستم و 19 مدال طلا‌، نقره و برنز جهانی‌، آسیایی و بین‌المللی دارم و حدود 30 مدال قهرمانی کشور در لیگ و قهرمانی کشور کسب کرده‌ام.

 

ملی‌پوش سابق والیبال نشسته استان یاد‌آور شد‌: آخرین مدال من نیز‌ مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا بود و دیگر به روزهای پایانی ورزش حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوم، البته من همچنان به فعالیت خود در عرصه‌ی ورزش ادامه می‌دهم و در حال حاضر نیز در لیگ برتر فعالیت دارم‌.

 

وی در پایان گفت‌: البته بازی‌های لیگ روزهای پایانی خود را سپری می‌کرد که ویروس کرونا گسترش یافت، اما تیم‌های اول تا هفتم تقریبا مشخص شده بودند. اما به فعالیتم در لیگ برتر ادامه خواهم داد تا دوباره به تیم ملی برگردم، ولی فعلا تصمیمی برای آن نگرفته‌ام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز