نشست بازگشایی تالارها و سالن های پذیرایی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۱۰۰۸
نشست بازگشایی تالارها و سالن های پذیرایی برگزار شد
نشست بازگشایی تالارها و سالن های پذیرایی با حضور مسئولین دستگاه های سازمان صمت، بهداشت، نظارت بر اماکن عمومی، اعضای هیات مدیره اتحادیه و مدیران تالارهای پذیرایی برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین؛ علی اکبر کبیری معاون سازمان صمت استان در این نشست از رعایت حق مصرف کننده گفت و ادامه داد: دریافت مبلغ ورودی برای تمامی مجالس در ایام کرونا غیر قانونی است و با مدیران متخلف برخورد می شود.

دکتر ناهید یزدی معاون فنی مرکز بهداشت استان هم در این نشست با بیان اینکه قزوین در وضعیت زرد قرار دارد از مدیران تالارها و سالن های پذیرایی خواست تا تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت و نسبت به پذیرش میهمانان مجالس بر اساس 50 درصد ظرفیت اقدام نمایند.

سرهنگ امیر عباس مجد آرا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز با بیان اینکه در این ایام 4 تالار به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند گفت: مدیران تالارها و مردم می توانند با معرفی باغ تالارهای بدون مجوز از شیوع کرونا جلوگیری کنند

مجدآرا افزود: در صورت برگزاری مراسمات، تالارها موظف هستند از اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه مجوز برگزاری کسب کنند و در صورت نداشتن مجوز با مدیران متخلف در ایام فعالیت تالارها برخورد می شود.

رضا عسگری رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی ها، تالارهای پذیرایی و رسته های وابسته هم از تشکیل گروهی بارزسی متشکل از اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه خبر داد و گفت: طی امروز و فردا به تمامی تالارهای دارای مجوز سرکشی و موارد بهداشتی را بررسی می کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز