اجرای طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان با سرمایه‌گذارى بخش خصوصى

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۱۲۶
اجرای طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان با سرمایه‌گذارى بخش خصوصى
جلسه بررسى طرح سرمایه‌گذارى منطقه نمونه گردشگرى اوان، با حضور فرخزاد معاون امور عمرانى استاندار، خزائلى مدیر کل میراث فرهنگى،گردشگرى و صنایع‌دستى استان، علیخانى رییس ستاد سرمایه‌گذارى و نمایندگان ادارات کل منابع طبیعى،امور اراضى و محیط زیست برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین؛ على فرخزاد معاون امور عمرانى استاندار در این جلسه گفت: منطقه نمونه گردشگرى اوان به لحاظ گردشگری از اهمیت بسیارى برخوردار است و  اجراى طرح‌هاى سرمایه‌گذارى این منطقه باید در اولویت پروژه‌های گردشگری قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها علاوه بر توسعه گردشگری باید در راستای حفاظت از این منطقه باشد و ضرورى است مسئولین ذیربط در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

علیرضا خزائلی مدیر کل میراث‌فرهنگى ،گردشگرى و صنایع‌دستى استان نیز در این جلسه گفت: با شناسایی اراضی ملی در منطقه نمونه گردشگری اوان و همکاری ارگان‌های ذیربط و مردم محلی، عملیات اجرایی طرح جامع گردشگری منطقه با واگذاری فاز اول اراضی به سرمایه گذار منتخب آغاز می شود.

همچنین نحوه واگذارى اراضى ملى به سرمایه‌گذار برای ایجاد تاسیسات گردشگرى مطابق با طرح جامع مصوب و ساماندهى، مدیریت و بهره‌بردارى از حریم دریاچه اوان، نحوه تعامل با موضوعات مرتبط با محیط زیست و … از جمله موضوعاتى بود که در این جلسه مورد بررسى قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز