مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

طرح راهداری زمستانی در استان قزوین آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۹۶۹۷
طرح راهداری زمستانی در استان قزوین آغاز شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز اجرای طرح راهداری زمستانی این استان خبر داد و گفت‌: این طرح با حضور ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جواد حق لطفی در نشست هماهنگی راهداری زمستانی با معاونان و روسای ادارات تابعه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: برای انجام راهداری زمستانی و برف روبی  ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه در ۲۶ راهدارخانه استان در حال ذخیره سازی است.

وی اضافه کرد :از هم اکنون اقدامات مربوط به تجهیز و آماده سازی راهدارخانه‌ها و سیستم گرمایشی انجام شده و در زمان اجرای طرح راهداران با تمام توان جهت تسهیل تردد کاربران جاده ای آماده خواهند بود.

حق لطفی ادامه داد: همچنین اقدامات لازم برای لایروبی دهانه پل‌ها و بستر رودخانه ‌ها از چند ماه گذشته انجام شده و تعمیر و آماده سازی ماشین آلات نیز صورت گرفته است. 

وی اظهار داشت :در طول اجرای طرح راهداری زمستانی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انسداد راه‌ها خواهیم کرد و در این راستا ادارات شهرستانها هماهنگی های لازم را با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: هموطنان در ایام سرد سال پیش از سفر می‌توانند برای دریافت اطلاعات وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند و در صورت سفر نیز تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز