منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار برنا:

معلمان در آموزش راهکارهای مقابله با کرونا همکاری بیشتری کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۲۳۰۲
معلمان در آموزش راهکارهای مقابله با کرونا همکاری بیشتری کنند
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در صورت مشارکت بیشتر معلمان در آموزش راهکار مقابله با کرونا می توانیم با فراگیر کردن آموزش ها در خانواده ها به روند کاهشی بیماری در استان کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: یکی از محورهای اثرگذاری مقابله با کرونا آموزش و فرهنگ سازی است و معلمان و فرهنگیان به دلیل تجربه خوبی که در حوزه مقابله با کرونا دارند می توانند نقش بیشتری در این عرصه ایفا کنند.

وی اضافه کرد: معلمان لازم است در کلاس های درس و فضای مجازی در خصوص راههای مقابله با کرونا احساس مسئولیت بیشتری کرده و این آموزش ها را به دانش آموزان هم منتقل کنند. 

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر بیش از 235 هزار دانش آموز و 16 هزار فرهنگی در استان داریم که اگر این ظرفیت را برای مقابله با کرونا آموزش داده و آماده کنیم قادر خواهیم بود گام مهمی درکاهش بیماری در استان برداریم.

حبیبی گفت: اگر از طریق معلمان و دانش آموزان همچنین بتوانیم راهکارهای مقابله با کرونا را به شهروندان منتقل کرده و آموزش دهیم طیف گسترده ای از مردم و خانواده ها از آسیب ها مصون مانده و روند صعودی بیماری متوقف شده و می توان به کاهش بیماری کمک کرد.

وی اظهارداشت: با اطمینان می توان اذعان کرد اگر این راهکار را عملیاتی کنیم تقریبا بیشترخانواده ها با شیوه های مقابله با کرونا آشنا شده و روند کنترل و کاهش بیماری بهتر عملی می شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: از معلمان محترم انتظار داریم در شرایط کنونی که به صورت مجازی با دانش آموزان ارتباط دارند در کلاس های درس مجازی حداقل در هر روز مدت 3 دقیقه دانش آموزان را توجیه کنند تا ضمن مراعات نکات بهداشتی، مراقب والدین خود هم باشند و توصیه های بهداشتی را به والدین منتقل کنند.

وی بیان کرد: با این اقدام روزانه موضوع کرونا و آثار مخرب آن، آموزش داده خواهد شد تا توصیه ها و مراقبت ها فراموش نشود.

حبیبی تصریح کرد: چناچه معلمان گرامی اهتمام لازم را انجام دهند و آموزشها فراگیر شود می توان امیدوار بود نکات بهداشتی و توصیه ها بیش از گذشته در جامعه تسری یافته و شاهد روند نزولی بیماری در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز