بخشدار محمدیه:

۷۵ درصد مردم محمدیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۲۹۱۴
۷۵ درصد مردم محمدیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند
بخشدار محمدیه گفت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب خوشبختانه در حال حاضر 75 درصد مردم محمدیه با زدن ماسک پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صادق قندی بخشدار محمدیه روز پنجشنبه به همراه مدیر شبکه بهداشت و مسئولان اداره صمت و تعزیرات شهرستان البرز از واحدهای صنفی بازدید کرده و نحوه کنترل بهداشتی اصناف در این شهرستان را مورد ارزیابی قراردادند.

صادق قندی در این بازدید اظهارداشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل های بهداشتی می تواند به کنترل بیماری کرونا و تضمین سلامت مردم کمک کند و ما نیز در این زمینه هشدارهای لازم را به شهروندان داده ایم.

image_2020_11_5-8_38_43_61_lGU

وی اضافه کرد: با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی انجام شده خوشبختانه ۷۵ درصد مردم بخش محمدیه از ماسک  استفاده می کنند و همراهی خوب مردم بخش محمدیه در رعایت استفاده از ماسک به کاهش مبتلایان کمک خواهد کرد.

بخشدار محمدیه اضافه کرد: برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها لازم است تا نظارت و بازرسی از اصناف بیشتر شود تا بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم و با گشت های مشترک و افزایش تیم های بازرسی زمینه نظارت و تنظیم بازار مهیا شده است.

وی اظهارداشت: مسئولان بهداشتی بویژه بازرسان با هماهنگی انجام شده و تشدید نظارت های بهداشتی تلاش می کنند تا از افزایش بی رویه قیمتها جلوگیری شود که در این راستا بازرسی از فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در اولویت قرار دارد.

قندی بیان کرد: بازدید از فروشگاههای مواد غذایی و لبنیاتی ها، مواد پروتینی و نانوایی ها بیشتر شده و گزارش های دریافتی نشان می دهد رعایت نکات بهداشتی در این صنوف در حد قابل قبولی است.

وی از پلمب 4 واحد متخلف هم خبرداد و گفت: هر چند در این شرایط هیچ تمایلی نداریم تا واحدی تعطیل شود اما برای صیانت از حقوق مصرف کننده و شهروندان باید از تضییع حقوق مردم جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم برخی با سوء استفاده از شرایط نسبت به گرانفروشی اقدام کنند.

image_2020_11_5-8_41_27_165_YhD

قندی اظهارداشت: در روزهای گذشته تعداد 4 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و مصوبات ستاد تنظیم بازار پلمب شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

بخشدار محمدیه یادآورشد: سلامت و بهداشت مردم برای ما بسیار حائز اهمیت است و با افراد متخلف تسامح نخواهیم کرد و برخورد قاطع خواهیم داشت تا سلامت مردم و آرامش روانی جامعه بر هم نریزد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز