جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

ساعات فعالیت برخی اصناف در قزوین کاهش یافت

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۷
ساعات فعالیت برخی اصناف در قزوین کاهش یافت
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: به منظور کاهش تردد شهروندان در شهر و پیشگیری از آلودگی بیشتر، ساعات کار برخی اصناف از ساعت 16 امروز به مدت یک ماه ممنوع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: قرمز شدن شرایط استان قزوین ایجاب می کند با کنترل رفت و آمدها از تجمع مردم و فعالیتهای غیر ضروری جلوگیری کنیم که در این راستا فعالیت اصناف محدود می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، از امروز  ۲۰ آبان‌ تا ۲۰ آذرماه به مدت یک ماه فعالیت واحد‌های صنفی محدود شده و تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

حبیبی یادآورشد: به جز افرادی که مایحتاج ضروری مردم را در زمینه مواد غذایی، دارویی و بهداشتی تامین می کنند از امروز سایر اصناف فقط تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

جانشین ستاد کرونا در استان قزوین بیان کرد: همه صنوف، کسبه، بازار  باید مصوبه ستاد ملی را رعایت کنند و سازمان صمت استان، اتاق اصناف، رؤسای اتحادیه ها و نیروی انتظامی ملزم به نظارت و برخورد جدی با متخلفان هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: صنوفی که از ساعت ۱۸ فعالیت خود را تعطیل نکنند، با آنها برخورد شده و رئیس اتحادیه و مدیران صنوف به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد تا با آنها بر اساس قانون رفتار شود.

وی گفت: تعطیلی و محدودیت ایجاد شده برای حفظ سلامت مردم است و از شهروندان انتظار داریم در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری جدی داشته باشند و از بازارگردی و تردد در فضاهای شلوغ خودداری کنند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین یادآورشد: برخی مشاغل از جمله تالارهای پذیرایی، کافه ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، قهوه خانه ها، چایخانه ها و صبحانه سراها به مدت دو هفته به طور کامل تعطیل هستند و رستوران ها و فست فود ها فقط به صورت غذای بیرون بر فعالیت خواهند کرد.

حبیبی افزود: در حال حاضر از ظرفیت بیمارستان ارتش و مراکز درمانی نیروهای مسلح برای درمان استفاده خواهد شد ولی همچنان از شهروندان درخواست می کنیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر در منزل بمانند و از حضور در مراکز پر جمعیت خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز