محمد دوستی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می کنیم کمیته داوران قزوین عملکرد خوبی در دوره جدید داشته باشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۶۵۴۲
تلاش می کنیم کمیته داوران قزوین عملکرد خوبی در دوره جدید داشته باشد
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده تلاش می کنیم در چهارسال آینده کمیته داوران بهترین عملکرد را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد دوستی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین با مثبت ارزیابی کردن شرایط داوری استان درسالهای اخیر گفت: با تلاش همه دلسوزان عرصه فوتبال و داوری این رشته می توانیم در چهارسال آینده شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که داوران استان بهترین عملکرد را داشته باشند.

دوستی درخصوص آخرین شرایط  داوری استان دررشته های فوتبال و فوتسال تصریح کرد: خوشبختانه هرساله کمیته داوران هیئت فوتبال استان هر سه شنبه جلسلات هفتگی با موضوعات تئوری و فیزیکی داوران را برگزار می کرد که به دلیل ویروس کرونا مدتی است این نشست ها تعطیل شده و فقط تست های بدنی و معرفی داوران به کشور انجام شده است.

داوران

وی درمورد آزمون های بدنی داوران که به لیگ های کشوری معرفی شدند، یادآورشد: هر ساله داوران برای معرفی و حضور در رقابت های کشوری و یا قضاوت رقابتهای سایر استانها تست های بدنی را انجام می دادند که خوشبختانه امسال با حمایت هیئت فوتبال و همکاری کمیته داوران فدراسیون فوتبال و باحضور آقای شاهمیری، آزمونهای داوران فوتبال و فوتسال با حضور 28 نفر در قزوین برگزار شد که دستاوردهای خوبی داشت.

دوستی درادامه بیان کرد: برای لیگ برتر و دسته یک فوتسال تعداد چهار داور شامل ولی صفارها، ابراهیم آخوندی، پیام سهرابی و ابوالفضل اسماعیلی و برای لیگ برتر و دسته یک فوتبال باشگاهی کشور تعداد پنج داور و کمک داور به نام های مرتضی عابدی، ابوالفضل دوستی، علی رضا طاهرخانی، حسین سلیمانی و مجتبی قاسمی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز