معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

۵۱ اکیپ عملیاتی و نظارتی در مانور شرکت توزیع نیروی برق قزوین حضور یافتند

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۱
۵۱ اکیپ عملیاتی و نظارتی در مانور شرکت توزیع نیروی برق قزوین حضور یافتند
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در مانور جهادی بازسازی شبکه های فرسوده توزیع برق در قزوین 51 اکیپ عملیاتی و نظارتی و 150 نیروی آموزش دیده شرکت کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مانور جهادی بازسازی شبکه های توزیع برق همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه در منطقه صنعتی لیای قزوین آغاز شد.

یوسف اینانلو در حاشیه برگزاری این مانور به خبرنگار برنا اظهارداشت: تاکید ما توجه به انرژی توزیع نشده است و دنبال خدمت رسانی در شرایط کرونایی به همه مردم بویژه مشترکین صنعتی هستیم و آمادگی داریم ضمن رفع نواقص و معایب شبکه به نوسازی شبکه و تامین انرژی پایدار در همه مناطق صنعتی کمک کنیم.

اینانلو

وی اضافه کرد: در این مانور بیش از130 نفر در قالب 46 اکیپ عملیاتی و 20 نیروی پشتیبان با بهره گیری از ۵۶ خودرو شامل ۴۳ خودروی سبک، ۱۳ خودروی سنگین و یک دستگاه آتش نشانی و یک دستگاه آمبولانس حضور دارند و در مدت سه ساعت عملیات، خطوط فرسوده بازسازی می شود.

اینانلو از همکاری مجموعه صنعت و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تشکر کرد و گفت: این مانور عملیاتی از این پس تا پایان سال در روزهای پنجشنبه هر ماه در مناطق مختلف استان با کمک نیروهای حرفه ای و آموزش دیده اجرا می شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد:در سال جهش تولید، در تامین برق مشترکین صنعتی که پایه تولید هستند برنامه ریزی شده و در طول سال از برق صنایع حمایت می کنیم تا انرژی پایدار تامین شود

اینانلو تصریح کرد: اصلاح شبکه فرسوده از جمله کارهای مستمر شرکت های توزیع نیروی برق است و در این مانور به صورت جهادی در دو روز این عملیات انجام خواهد شد.

456767

وی گفت: انتخاب محل مانور و فیدرها بر عهده شرکت های توزیع است و با توجه به سال جهش تولید سیاست گذاری و رویکرد توانیر در حمایت از تولید و صنعت، در شرایط کنونی محل مانور مناطق صنعتی انتخاب شده که تامین انرژی پایدار در اولویت قرار دارد تا با رفع فرسودگی شبکه میزان خاموشی ها کاهش پیدا کند.

اینانلو تصریح کرد: در این مانور تعداد 7 اصله پایه فشار متوسط جابجا و دریچه های 50 پایه روشنایی معابر  نیز تعمیر می شود و ایمن سازی 50 درب تابلو و شالتر، اصلاح 15 مورد سیستم زمینی و پست های هوایی از دیگر اقداماتی است که در مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین پیش بینی شده است.

اینانلو افزود: اجرای مانور سراسری بازسازی جهادی شبکه های توزیع شرکت توزیع نیروی برق حدود 400 میلیون تومان هزینه دارد.

بازسازی برق

در استان قزوین 615 هزار مشترک برق وجود دارد که 4870 مشترک آن صنعتی است

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز