محمد درافشانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدیریت شهری نگاه حمایتی و ویژه ای به ورزش همگانی دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۰۸۶۵
مدیریت شهری نگاه حمایتی و ویژه ای به ورزش همگانی دارد
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:توسعه ورزش همگانی یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهبردها و سیاست های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در خصوص اهداف مجموعه مدیریت شهری قزوین در حمایت از فعالیت و برنامه های ورزشی ظهار کرد: یکی از اهداف تشکیل و فعالیت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری که از عنوان آن پیداست نگاه حمایتی به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

معاون شهردار افزود: در عرصه ورزش رویکرد و سیاست مجموعه شورا و مدیریت شهری حمایت از فعالیت های ورزشی است، اما با توجه به اینکه امروز عرصه ورزش یک حوزه بسیار گسترده، فراگیر و با اهمیت است مدیریت شهری شهر قزوین نگاه ویژه ای به آن دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت های حمایتی و گسترده این مجموعه در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، و ... خاطرنشان کرد: به هر میزان که  نگاه حمایتی از عرصه ورزشی در شهر قزوین بیشتر می شود اثر گذاری سایر فعالیت ها و برنامه ها در حوزه های مختلف نیز بیشتر خود را نشان می دهد.

معاون شهردار قزوین یادآور شد: سرمایه گذاری و حمایت از فعالیت و برنامه های ورزشی به طور مستقیم در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است، لذا شهرداری قزوین به نیاز و مطالبات جوانان در حوزه ورزش نگاه ویژه دارد ضمن اینکه توسعه فعالیت های ورزشی سلامت روحی و جسمی جوانان را تضمین می کند.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در دو محور ورزش همگانی و قهرمانی برنامه های  بسیار خوبی را در دستور کار قراردارد که البته در سال جاری همه گیری ویروس کرونا بسیاری از برنامه های پیش بینی شده و روتین ما را در عرصه ورزش همگانی تحث تاثیر قرارداده است. 

درافشانی با اشاره به تغییر سبک زندگی شهروندان خاطرنشان کرد:  توسعه ورزش همگانی یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهبرد و سیاست های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین است، چرا که توسعه ورزش همگانی می تواند سلامت نسل امروز و فردای جامعه را محقق سازد و فقر حرکتی که در بین مردم بخصوص جوانان وجود دارد را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی یکی از دستگاه های محوری در برگزاری همایش های پیاده روری خانواده در شهر قزوین بود که متاسفانه در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری چنین برنامه هایی وجود ندارد،  که امیدواریم با بهبود شرایط، مجدد شاهد شور و نشاط خانواده ها در برگزاری همایش های پیاده روی خانواده در سطح شهر قزوین باشیم.

معاون شهردار قزوین سپس از فعالیت و برنامه های ورزش همگانی در 60 بوستان شهر قزوین خبرداد و بیان داشت: در این بوستان ها مربیان ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان و در دو نوبت صبح و عصر درراستای ترویج ورزش همگانی با حضور پررنگ شهروندان گام برمیدارند و در شرایط کنونی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی این مهم انجام می شود.

وی در خاتمه با اشاره به فقر حرکتی دربین دختران دانش آموز گفت: با هدف حمایت از ورزش همگانی، رفع مشکلات ورزش دختران و ازبین بردن فقر حرکتی، سازمان فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی در برخی مدارس اقدام به نصب ست های ورزشی کرده و تمام این فعالیت ها و سرمایه گذاری ها در جهت حفظ سلامت جسمی و روحی شهروندان انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز